nedjelja, 4. ožujka 2012.

Trening


Novi smo, i trebali bi se malo potruditi ako želimo nešto postići više, pa cemo imati mali trening. Petak 9.3, Yeti,Snow forts.

                      Petak 9.3
  •           Yeti,Snow forts
              20:00 HR,BIH,SRB
              11 AM PST
              12 PM MST
              1  PM CST
              7  PM GMT
Javite mi na chatu ili komentirajte ocete li doci.






~Nicol

Broj komentara: 9:

  1. dolazim oko 98.89686856586587657864858% :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Žao mi je,nicol ali jedva dolazim na MW treninge,bitke,tako da moram daati otkaz u vojsci.Jako mi je žao.AKo uhvatim više vremena doći ću opet...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tino,javi mi se na chatu pa mi reci da zelis dati ostavku kad budes spreman,nema veze :)

    OdgovoriIzbriši
  4. nicol imam je!Imam fotku,moraš je vidjeti,kako da ti je pokažem?

    OdgovoriIzbriši
  5. Radim na tome da napravim sliku di će svi pingvini imati našu uniformu iako ni ova nije loša ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tino,ova ti je super sto si je napravio,nadam se da ce i ta xd.... Ti bi trebao biti modni dizajner bloga hah xD
    Kate u 19:45,ili 19:50 na chat :) kako tko stigne

    OdgovoriIzbriši